Lider. Ten, który stoi na czele, nadaje rytm, jest zawsze krok przed innymi. Apart znalazł się na tej prestiżowej pozycji za sprawą... uczuć. Wszystko bowiem, co robi firma, w co się angażuje, czyni z miłości do piękna. Uwielbienie dla rzeczy pięknych, troska o każdy detal i nieustanne poszukiwanie nowych, jeszcze doskonalszych wzorów, rozwiązań i inspiracji sprawiło, że Apart wyrósł na niekwestionowaną potęgę polskiego jubilerstwa.

Piękno jest wartością niewymierną, jednak da się zmierzyć efekty, które osiąga się dzięki zdolności jego tworzenia. Liczby mówią jasno: Apart jest niekwestionowanym liderem branży jubilerskiej pod względem wyników finansowych (wysokość obrotów, zysk netto), liczby salonów (blisko 200), liczby pracowników (ok. 2000 osób), oferowanego asortymentu oraz siły i prestiżu marki. Dokonania firmy Apart zostały wielokrotnie dostrzeżone i nagrodzone przez kapituły prestiżowych konkursów (zobacz).

Jednak to, co nas najbardziej cieszy, to zadowolenie naszych klientów. Wyniki ogólnopolskiego badania konsumentów TNS OBOP potwierdziły jednoznacznie, że Apart jest najbardziej znaną i cenioną marką jubilerską w kraju, dystansującą znacznie konkurencję na rynku. Wyroby Apart są najlepiej postrzegane i najwyżej oceniane wśród firm jubilerskich we wszystkich kategoriach. To właśnie Apart jest najsilniej kojarzony z nowoczesnością i postrzegany jako firma, której biżuteria odpowiada najnowszym trendom. Jest też uważany za najlepszego eksperta w dziedzinie diamentów i zegarków. Marka Apart kojarzona jest z prestiżem i ekskluzywnością.

Początki firmy sięgają roku 1977, kiedy to Adam Rączyński założył warsztat jubilerski. W roku 1983 do Adama Rączyńskiego dołączył jego brat, Piotr. Wtedy też powstała nazwa APART – z połączenia pierwszych liter imion właścicieli: Adama i Piotra Rączyńskich z oznaczającym w wielu językach sztukę słowem art.

Lokalizacja: Poziom 0

Copyright © LCP Corentin Investments